یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۵:۰۲

اخبار

تفاهمنامه همکاری چهارجانبه صحا برای گسترش حمایت از زنجیره الکترونیک و میکروالکترونیک

تفاهمنامه همکاری چهارجانبه صحا برای گسترش حمایت از زنجیره الکترونیک و میکروالکترونیک
در حاشیه نمایشگاه الکامپ تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه میان مدیران عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امید بوم، برنامه ملی میکرو الکترونیک و مجمع دفاتر برنامه (مدبر) منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، در حاشیه نمایشگاه الکامپ تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه میان مدیران عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امید بوم، برنامه ملی میکرو الکترونیک و مجمع دفاتر برنامه (مدبر) منعقد شد.
 
همکاری در چارچوب تحقق برنامه‌های ملی و بخشی به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعت میکرو الکترونیک، به هم رسانی نهادی برای ارزشمند نمودن ظرفیت‌های راکد، همکاری با سایر نهادها به منظور تحقق اهداف برنامه‌های ملی در زیست بوم، همکاری در طراحی و استقرار سکوی زیست بوم، ترویج بهره‌برداری از فناوری‌های جدید، مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی فرصت‌های سرمایه‌گذاری زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع الکترونیک و میکرولیک و مرتبط با نیازهای کشور و... از مهمترین محورهای این تفاهمنامه هستند.
 
طرفین در این تفاهمنامه متعهد شدند که ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت عملیاتی کردن مفاد تفاهمنامه بر اساس نیازهای نهادهای ملی در چهارچوب برنامه‌های مشترک تعریف شده زمینه‌های شکل‌گیری همکاری در زنجیره ارزش صنعت الکترونیک و میکروالکترونیک را ایجاد کنند.

همچنین بر اســـاس این تفـاهمنـامـه همکـاری، مجمع مـدبر متعهـد میگردد دفتر برنـامـه زیســت‌بوم الکترونیـک و میکروالکترونیک، متشـکل از خبرگان فراسـازمانی نهادهای امضـاءکننده و با اسـتفاده از نظرات نهادهای امضـاءکننده را برای طراحی و راهبری برنامه‌های مشترک ایجاد کرده و حداکثر طی سه ماه پس از امضاء این تفاهمنامه، موضوعات پیشنهادی حاصل از فعالیت این دفتر برنامه را به‌صورت برنامه‌های همکاری مشترک به نهادهای امضاءکننده و سایر ذی‌نفعان ملّی پیشنهاد نماید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/18s

۱۲ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید