یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۵:۱۸

اخبار

حمایت از یک تولیدکننده قدیمی زیره‌های پلیمری کفش

حمایت از یک تولیدکننده قدیمی زیره‌های پلیمری کفش
شرکت رسام‌پلیمر نامی که از تسهیلات حمایتی صحا بهره‌مند شده، یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های پلی‌یورتان در کشور است.

به گزارش روابط عمومی صحا، نامی ماندگار در صنعت کفش که ازسال 1322 در یک کارگاه کوچک تولیدی کار خود را توسط حاج محمد نامی آغاز کرد و با تلاش و کوشش فراوان منجر به گسترش کار به سمت بنکداری کفش در بازار تبریز گردید. اما حرکت خود را به سمت رشد و تعالی ادامه دادند و از سال 1348 علاوه بر بنکداری، فعالیت های تولیدی خود را نیز آغاز کردند و در دهه های 40 تا 60 نفس های تازه ای در کسب و کار دمیده شد که نتیجه آن ورود به حوزه لوازم و مواد اولیه کفش و بعدها تولید زیره کفش بود، و طولی نکشید که تولید زیرهPVC  نیز آغاز شد. در دهه 70 ، اعضا اقدام به تولید کامپاندهای گرانول پی وی سی نمودند و این آغاز ورود به صنعت پلیمر بود.

نیاز بازارهای داخل به پلیمرهای های پرفورمنس موجب تاسیس یک شرکت بازرگانی و اخذ نمایندگی انحصاری دو شرکت بین المللی در زمینه پلی یورتان توسط خانواده دانش بنیان نامی گردید. اما استفاده از تجربه تولید مواد پلیمری و محصولات پایین دستی آن و مشکلات موجود در تهیه مواد پلی یورتان آماده بدلیل تشدید تحریم ها، محرک های اصلی در جهت اقدام به تولید این محصول در داخل کشور توسط خانواده بزرگ نامی بود و همین امر سبب تاسیس شرکت دانش بنیان رسام پلیمر نامی گردید.

شرکت رسام پلیمر نامی که از تسهیلات حمایتی صحا بهره مند شده است، در تاریخ 11/07/1395 به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس‌شده و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تبریز به ثبت رسید. شرکت رسام پلیمر نامی در سال 1396 موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان اولین شرکت سیستم هاوس پلی اورتانی در آن سال گردید. این شرکت در ادامه و پس از راه‌اندازی خط تولید تمام اتوماتیک سیستم هاوس پلی اورتانی در مورد تأمین این محصول برای مصرف داخل کشور گام مؤثری پیموده و در مورد کیفیت و نوآوری تولیدات خود  موردتقدیر انجمن‌ها، اتحادیه‌های تخصصی و مصرف‌کنندگان عمده پلی اورتان قرار گرفته است. در حال حاضر شرکت رسام پلیمر نامی یکی از اصلی ترین تولیدکننده های پلی یورتان در کشور می باشد.
 
سالانه در کشور 240 هزار جفت کفش تولید می گردد که سهم شرکت رسام پلیمر نامی در تولید مواد اولیه زیره کفش مصرفی در کشور 80 میلیون جفت می باشد که برابر کل جمعیت ایران است فعالیت شرکت رسام پلیمر نامی بعنوان تامین کننده عمده پلی یورتان باعث شده تا کشور عزیزمان از واردکننده به صادرکننده پلی یورتان تبدیل گردد که سهم شرکت رسام پلیمر نامی صادرات به 20 کشور دنیا  می باشد، بعبارتی این شرکت بزرگترین صادرکننده محصولات پلی یورتان در کشور می باشد. دیگر افتخاری که رسام پلیمر اخیرا موفق به کسب آن شده دریافت گواهی بسیار ارزشمند ce می باشد. شرکت رسام پلیمر نامی با نماد شنامی در تالار بورس درج شده است و بزودی عرضه اولیه خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/18u

 
۱۷ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید