پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵

اخبار

با حضور معاون وزیر صمت و رئیس مرکز تتا؛

سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها رونمایی شد

سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها رونمایی شد
سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها با حضور معاون وزیر صمت و رئیس مرکز تتا رونمایی شد.
به گزارش صحا، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این آیین رونمایی گفت: سندباکس محیطی را فراهم می‌کند تا شرکت‌های تکنولوژیک در این محیط فعالیت کنند تا موجب آشنایی بیشتر بخش حاکمیتی و دولتی با کسب و کارها شود. این مهم منجر به یک همکاری مشترک میان دولت و بخش خصوصی می‌شود و قوانینی را شکل می‌دهد که با تعامل هر ۲ بخش است.
 
وی افزود: برنامه‌ای  مرکز در قالب برنامه پنج ساله  هدف‌گذاری برای دستیابی به عدد ۹ هزار همت در تجارت الکترونیکی است. دستیابی به هدف ۹ هزار همتی شدن در تجارت الکترونیکی نیاز به این سندباکس وجود داشت. سندباکس وزارت صمت در همین مسیر شکل گرفت و فعالیت خود را آغاز کرد.
 
کلاهدوزان بیان کرد: نخستین کسب و کاری که وارد این سندباکس شد مربوط به انبارداری فلزات گرانبها است که  حاصل ۲۵ جلسه تخصصی  در این حوزه است  و در نهایت انتهای سال گذشته کمیته تخصصی سندباکس این کسب و کار را تایید و درخواست این شرکت را تصویب کرد.
 
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تاکید کرد: سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها، بستری را ایجاد می‌کند تا به واسطه آن مردم معاملات طلا را با حضور یک ناظر دولتی انجام دهند و علاوه بر آن از طلای خریداری شده خود به عنوان وثیقه برای دیگر خریدها نیز استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

۹ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید