چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶

اخبار

تولید سوئیچ‌های PoE لایه دو و دوربین‌های مداربسته

صنایع پیشرفته، صحا، سوئیچ‌های PoE
بیش از یک‌دهه قبل، مجموعه کاوش داده پردازان یکی از فعالان در زمینه نصب و راه‌اندازی پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه با استفاده از فناوری‌های بسیار پیچیده نسبت به تاریخ امروز، شامل لینک های رادیویی و… بود.
به گزارش روابط عمومی صحا، بیش از یک‌دهه قبل، مجموعه کاوش داده پردازان یکی از فعالان در زمینه نصب و راه‌اندازی پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه با استفاده از فناوری‌های بسیار پیچیده نسبت به تاریخ امروز، شامل لینک های رادیویی و… بود. 
 
 KDT که جزو شرکت هایی است که از خدمات حمایتی صحا استفاده کرده است، در سال 1390 بنیان‌گذار شروع پروژه تجهیزات شبکه از جمله تولید دوربین‌های مداربسته تحت شبکه خود بود و اکنون تیراژ خوبی را در زمینه تولید این اقلام و همینطور سایر تجهیزات پسیو شبکه، در سه سایت تولیدی خود در تهران و یزد به ارمغان آورده است و کنترل کیفیت و کارآمدی محصولاتش را تضمین می‌کند و با اتکا به تولید محصولات خود در ایران تحت کنترل سازمان استاندارد ملی ایران، اولین کمپانی در ایران است که دوربین‌های مداربسته خود را پنج سال متمادی بصورت بی قید و شرط تضمین می‌کند.
 
 طرحی که این شرکت برای راه اندازی آن تسهیلات دریافت کرده، «تولید عمیق انواع سوئیچ‌های شبکه» است.
 
سوئیچ‌های شبکه، رابط‌ بین تجهیزات شبکه مانند: کامپیوترها، دوربین‌های مداربسته، پرینترها و … می‌باشند.   سوئیچ شبکه PoE  علاوه‌بر این‌که هم برق یک دستگاه تحت شبکه مانند دوربین مداربسته را تامین می‌کنند، دیتا را هم منتقل می‌کنند.

 

سوئیچ شبکه PoE مدل KP-2408H4SM+ نسل چهارم از سوئیچ‌های PoE شرکت کاوش داده پردازان سفیر است. نسل چهارم یا همانH4  بر اساس معماری تراشه‌های نانومتریک تمام گیگابیتی ساخته شده است و تمام پورت‌های این نسل شامل Uplink ها و PoE ها از سرعت 1000 مگابیت (1 گیگابیت) بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند و در لایه 2+ قابل برنامه‌ریزی است.

این سوئیچ شبکه دارای 32 پورت می‌باشد. 24 پورت PoE  با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است که هر پورت آن 30وات توان خروجی کنترل شده با قابلیت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه دارد که از طریق وب، محصول قابل برنامه‌ریزی است، که صد درصد توان خروجی استاندارد IEEE802.3at را پوشش می‌دهد. این محصول مخصوصا برای استفاده تمام دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط استاندارد IEEE802.3at و IEEE802.3af که دارای چیپ‌ست‌های(powered Device) PD  استاندارد می باشد، قابل استفاده است.
 
هدف از انجام این طرح، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت تولید عمیق انواع سویچ‌های شبکه POEتولید دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های ضبط تصویر بوده است.
 
همچنین نتایج و ویژگی‌های طرح شامل تنوع تولیدات و تأمین نیازهای آحاد جامعه و طراحی محصولات جدید متناسب با نیازهای روز جامعه و کمک به مثبت شدن تراز تجاری کشوربه دلیل کاهش نیازهای وارداتی است.
 
 انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/18z

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید